نام اجاره ماشین عروس رنیکا درصدر
نوشته شده توسط : سفرآلامو

رنیکا رنیکا رنیکا رنیکا رنیکا . اعلام کرد که توماس (رنیکا ) J. رنیکا جونیور، معاون ارشد اجرایی اجاره ماشین عروس ، افسر ارشد اداری و مشاور عمومی، منصوب شده است ۹ فوریه.

به گفته رنیکا ، رنیکا نظارت قانونی، انطباق، منابع انسانی، روابط کار، ارتباطات، امور دولتی، روابط اجتماعی، املاک و مستغلات، تسهیلات و امنیت را نظارت خواهد کرد.

ساباتینو از رنیکا از رنیکا رنیکا رنیکا پیوست و اخیرا به عنوان معاون اجرایی، افسر اجاره ماشین امور بین المللی و مدیر اجرایی جهانی خدمت کرده است. او همچنین به عنوان معاون اجرایی و مشاور عمومی در رنیکا رنیکا و رنیکا -رخدمت کرده است.

جان تقیه، رییس و مدیر اجرایی رنیکا ، “تام یک مشاور ارشد و شرکای تجاری خواهد بود، نه تنها به عنوان رئیس قضایی و حقوقی مسئولیت پذیری، اما همچنین در نقش خود را منجر به عملکرد قابل توجهی از شرکت رنت ماشین های بزرگ است.من منتظر کار با تام با ایجاد یک فرهنگ هرتز بر اساس تعالی، یکپارچگی و عملکرد پایدار است. ”

ساباتینو گفت: “من هیجان زده هستم که پیوستن به جان و بقیه تیم مدیریت او در اجاره خودرو  این زمان هیجان انگیز در تاریخ هرتز،” رنیکا گفت. “من امیدوارم که تجربه خود را به عنوان یک افسر قانونی ارشد و رهبر عملکرد کلیدهای شرکت برای کمک به بهینه سازی شرکت عملکرد ما را به عنوان همکاری با یکدیگر برای تبدیل این مارک معروف. “





:: برچسب‌ها: اجاره خودرو , اجاره ماشین , رنت ماشین , اجاره ماشین عروس ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 تير 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: